Scrapliftat igen...

4 av 8 klara...
Men ibland är det kul med massproducering ;-) Här kommer med andra ord ytterligare ett påskkort! Har liftat upplägget av Darrrling på SS. Utmaningen pågår till 15/4 så det finns gott om tid att vara med! (och gott om tid för mig att kanske göra ytterligare ett kort och sedan vara rådvill om jag ska byta bidrag :-D ).


Pappret känner ni säkert igen precis som blommorna från Prima. Har gjort egna rosenknoppar för första gången, hittade idén hos Elisabeth! Där finns det många härliga idéer att hämta! Glad påsk är utstansat i QK-sophisticate (har ju bara 3 alfabet och bara 2 som kan passa på kort *ler*). Minibrads från Panduro och därifrån kommer även vårälvan som visserligen inte är en klassisk påskstämpel men urgullig och en av mina favoriter just nu. Lite tunn (!) koppartråd i stora blomman...



Allt för idag, hinner inte lika mycket med båda barnen hemma och dessutom har min högra hand blivit illa sargad av vintervädret! Har ont och ser ut som om handen hamnat mitt i ett kattslagsmål :-( Har tom svårt att hyvla osten själv! Suck... Men SNART är det VÅR!!! :-D

Kommentarer
Postat av: Jennie (Deleelsia)a

Men vilket sött påskkort.

Och vilken idé med rosknopparna som är så fina.

2009-03-20 @ 08:22:10
URL: http://deleelsias.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Vilket gulligt påskkort! Älskar just de stämplarna från panduro - har själv höst och vinter, vill ha vårstämplarna också! Gorgeous! =)



Kram / Angelica

2009-03-23 @ 08:23:06
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0