Snabbvisit...

Svärföräldrarna kommer!
I morgon alltså... Och därför har jag haft pysselförbud sedan i söndags för att inte stöka till det alldeles här hemma ;-) Men det har inte hindrat mig från att shoppa lite (nu får det vara nog!). Minirosor i 4 färger, lite cardstock och ffa 13 promarkers! Ingen jag inte behövde så det får väl anses motiverat. Men när vi satt och åt middag slog det mig (aj!) att jag missat svart! En bra-att-ha-färg som jag bara glömt i all iver (och kanske av skuldkänslor för notan)... Ja ja, den får vänta mao...

Nu åker alltså sonen iväg i moron och blir borta... jag vet inte hur länge! Jag har ågren som vanligt trots att jag vet att han längtat och att han kommer ha det så bra... Men det är rysligt tomt här utan honom... :-( Vi ska försöka ta tag i lilltjejens eviga ammande när han är borta. Håll tummarna för att det blir bra!

Förhoppningsvis hinner jag pyssla lite i helgen. Har 3 utmaningar som jag vill delta i och det kliar i fingrarna! Hinner förhoppningsvis iaf stämpla upp motiven. Stämpla är inte min starka sida än direkt. Blir sällan nöjd och har inte riktigt fått in tekniken. Skulle vilja gå på lite kurs men vet inte hur det ska få plats i schemat...

Fläskläpp
Dottern ramlade och spräckte läppen idag. Blodade ner min vita t-shirt (en av de 2 utan permanenta matfläckar på *gråter*). Grät och hade ont, har fortfarande ont! Men det var inget att sy så det får självläka. Tänk vad de får stå ut med när de lär sig att gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0