Påskkort

Äntligen!
Nu är det här... allt nytt som låg och väntade på posten... Mums! Var på Skapa Hobby med Emily och mini-me igår och shoppade lite oxå... Ny stämpeldyna, fluid chalk, embossingpulver och prickigt band etc hamnade i shoppingkorgen tillsammans med stämplar från Penny Black och månadspaket... Mums mums!

Har gjort mitt första påskkort idag...
Det är tillverkat som bidrag i mars-utmaningen på svensk scrapbooking. Och så här ser det ut:


Stämpel från Panduros "vårflickor" färglagd med promarkers (tycker det är svårt att få det snyggt...). Papper från K & Co- contemporary, blommor från Prima och hemmagjorda blad. Lite bärnstensfärgad bling i hörnen. Under blommorna: Stämplat swirls från qk sophisticate clear stamps i brunt och embossat med klart pulver.

Lite närbilder off course ;-)


Blomman i mitten på blomman är från mammas pärlgömmor... ursöt tycker jag! Primablomman är embossad och har fått lite stickles (koppar) för lite extra bling... så även minirosorna...


Jag bara visste att jag skulle få nytta av alfabetstämplarna igen (tyckte först att de var lite tråkiga).

That's it for now... Dottern verkar vara på väg mot en förkylning så det blir inte mycket gjort...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättegulligt påskkort, gillar de stämplarna från panduro, de är så gulliga!



Och jag tycker du har färglagt jättesnyggt med promarkers!



Kram / Angelica

2009-03-11 @ 14:55:32
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Vårigt och vackert! Söööööta små rosor ;-)

2009-03-11 @ 19:26:50
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0