Makens pyssel :-)

Händig karl...
Bara för att visa att det faktiskt inte bara är jag som pysslar här hemma så kommer några bilder på våran TV-möbel som maken byggde i somras :-) Maskiningenjör by day, snickare by night ;-)

Vi hittade ingen färdig som passade och därför ritade han ett eget. Enkel design, men det var också tanken. Från början var det tänkt att det skulle vara röktonat glas i dörrarna, men vi börjar gilla det som det är... vad tycker ni?

Försök att strunta i den röda nätverkskabeln som slingrar sig likt en orm över golvet... Vi har inte fått ordning på trådlösa än...




Dörrknopparna har jag fått vara med och välja :-) Fast det var han som hittade dem!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Din man är visst grym på att snickra - där är inga tummar mitt i näven (jag syftar på någon i min närhet.. visslar försynt men ja säger inte vem! ;-))

Den var jättesnygg och om jag får tycka till så tycker jag det var smart att skippa glasdörrarna - tycker det är mkt snyggare med helheten som den är nu! =)



Ha en trevlig helg!

Kram / Angelica

2009-03-27 @ 19:25:09
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Emily

Jättesnygg, hälsa Niklas att han lätt kan byta jobb ;o)

2009-03-27 @ 19:58:24
Postat av: Jiz

Den blev ju jättefin! Maken min blev lite avis tror jag...

2009-03-28 @ 09:23:06
URL: http://jiz.blogg.se/
Postat av: Bark

Åh, vad läcker!!

2009-03-29 @ 21:43:56
URL: http://minibark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0