I farten!

Fler påskkort
När jag ändå har allt framplockat så kör jag så länge jag har idéer och lust! Så här kommer påskkort nr 3... Detta är gjort till en på förhand bestämd mottagare till skillnad från de övriga... Gammelfaster som är galen i möss, tyckte därför att de fick platsa på hennes påskkort! :-)


Bazzil linnen cardstock i färgen pollen som kortbas. Papper från K & Co samt My minds Eye (off course just nu). Blommorna har ni sett förr ;-) Musstämpeln är från Penny Blacks Hugs (clearstamp), färglagt som alltid med promarkers. Textstämpeln är panduro. Ljust aprikosfärgade halvpärlor.

Ett par lite närmare...




That's it for now... kommer kanske ett till i morgon :-)

Nattsömn
I natt sov dottern riktigt bra! Somnade på 15 min, vaknade 2 ggr inom loppet av mindre än två timmar men somnade om på 10 min varje gång... sedan sov hon till 5 i morse! Så länge har hon aldrig sovit o sträck!

:-)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snygga kort :-)



Tittar in för att berätta en sak för dig ;-)

Blad, jag har några blad ur en primaförpackning som ligger. De har legat där sedan jag började scrappa för några år sedan...Jag har stansat ut blad och använt...när jag hittat nån med stans, jag äger inte några "fancy" maskiner jag inte.

De blad jag använder är antingen urklippta för hand från en grönt papper...gärna med lite mönster i...Eller som oftast så är mina blad tagna från gamla ljusmanchetter.

Vadå köpa löv ;-) När det finns så mycket roligare :-) :-)

Önskar dig en trevlig dag!

Elisabeth

2009-03-12 @ 15:15:05
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja gå till loppis och köp gamla ljusmanchetter (här har vi en loppis som säljer de för 1kr/st) eller köp sidenblommor/plastblommor, har gått loss med saxen på mina hihi... Som bettan här säger, det finns roligare saker att lägga pengarna på. Din gubbe verkar vara lika intresserad av scrapbooking som min, tur vi har nätet och "träffar" likasinnade.

Jättefina kort du gjort! Kanske dags och göra lite påskkort nu för mig med.

2009-03-12 @ 18:45:59
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej tjejjen!



Oj så duktig du är på scrapbooking! Jag håller oxå på i omgångar men jag har inte så mycket tålamod som du har ser jag! ;o)



Kram Kusin Veronica

2009-03-15 @ 13:14:57
URL: http://lockas-lilla-langtan.blogspot.com
Postat av: Veronica

Godag i stugan! Tänkte bara meddela att jag nu prenumererar på dina inlägg! ;o) I won't miss A thing!

Kramen

2009-03-15 @ 20:17:34
URL: http://lockas-lilla-langtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0