Födelsedagskort

Kortet har väntat i lådan ett tag
Men nu tror jag att det är rätt säkert att lägga ut bilden :-) Mottagaren får det i helgen och jag tvivlar på att h*n hinner hit innan.


Det randiga och prickiga pappret (samt remsan där textstämpeln sitter) är införskaffat på Panduro och heter Old Fashioned Flowers - stripes. Silverpunchinella införskaffad hos Skapa Hobby. Tennfärgade "skruv-brads" från panduro. Eftersom 10 månader gamla dottern var med och stansade hål för bradsen så hamnade de lite snett, hon drog självklart i fjäderstansen precis som jag släppte den! Kissekatten kommer från landstoken och är färglagd med promarkers (nybörjare!). Textstämpeln är embossad i svart och kommer från Pink Cat studio. Som ram runt stämpeln har jag Stickles i färgen gunmetal.

Kommentarer
Postat av: Annika

Supergulligt kort!

Jag tycker att raden med brads ser helt ok ut.

2009-03-06 @ 07:56:07
URL: http://shabbyanka.blogspot.com
Postat av: Emily

Vad fint det är!

underbar katt!!!

2009-03-08 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0