Nya papper :-)

Har shoppat
Barnen och jag har varit på stan idag och hämtat paket på pressbyrån (vår DHL-servicepoint). Mums va mycket fina papper det var i paketet. Har köpt My Minds Everyday Tango och K & Company - Contemporary... hela serierna och totalt 110 papper. MUMS! Vissa så solklart min stil och andra var lite att bita i ;-) Men framförallt så var det inte sockersött och roooosa allt ;-) Tänkte att det var dags att vidga vyerna lite och lyfta blicken från det jag normalt sett faller pladask för. Nu är det bara att sätta sig och titta igenom, sortera lite och plocka bland korten. Behöver enfärgad cardstock till, men har inte velat beställa innan jag fick paketen eftersom det ju inte direkt är någon nackdel att kunna färgmatcha lite ;-)

Har även fått upp ögonen för distresser vilket jag INTE har beställt än. Måste låta plånboken vila lite ett tag, men sen så! Har ju en beställning från Skapa Hobby som ligger och väntar och en på panduro som jag inte vågat skicka iväg än. Maken bara suckar ;-)

Ytterligare en "jul-lo" på gång
Hittade en layout till korten på dottern som skulle scrappas... Svensk Scrapbookings skissutmaning för 15/2-15/3 visade sig passa rätt bra... Eg väntar jag bara på att få tid att montera ihop och stämpla det sista. Det mesta jobbet är klart, ska dock "snöa" ner några av papperna innan... Det tar sådan tid när barnen är hemma... hm... :-D
Kort kommer så fort jag får tid att ta några. Lilltjejen vill gärna hjälpa mamma ta kort och resultatet blir inte strålande!

Återkommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0