Mitt första tävlingbidrag...

Vågar jag?!?

Vet inte om det egentligen duger för att vara med i en skisstävling... men jag tänker bjuda på mig själv den här gången och ta mod till mig. Det är så många som är duktiga så jag blir knäpp! Det är otroligt inspirerande att kika runt i andras bloggar och se alla möjligheter och idéer som bara frodas där ute! Skisstävlingen var en utmärkt ursäkt för att få göra kort fast jag inte har någon egentlig anledning (som maken tycker iaf). Har ju inte suttit och gjort bara för "skojs skull" utan bara när jag har en klar agenda som någons födelsedag eller så. Skissen såg enkel ut, men jag har som vanligt svårt att se resultatet innan det är klart och det är väl nybörjaren i mig som spökar skulle jag tro.

Men så här blev det iaf. Mitt bidrag till Pysselgårdens skisstävling för februari:



Mörkbrun Bazzil som kortstomme. Ett designark från Creative Imaginations (Signature Collection). En princessälva från Panduro design färglagd med Promarkers och glitterlack på vingarna. Liquid Pearls. Blandade blommor och qk die cuts (Rev Flourish och snowflakes). Textstämpeln är en clearstamp från QK Sofisticate.

Några närbilder...




Kommentarer
Postat av: Cath.

Hejhej! Tack för hälsningen i min blogg! Å, kul, så vi är grannar... där ser man :D! Har kikat runt lite här och tycker du har en jättetrevlig blogg! Kortet du gjort till skisstävlingen är underbart! Det är kul att jobba efter skisser ibland!

Ha det gott!

2009-02-20 @ 22:40:03
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0