Min första "riktiga" LO :-)

Började ju fuska lite med bröllopsboken. Men det här är den första som riktigt varit tänkt som LO. Bilden är från julafton och på sonen som ville ta med julbocken hem sen "jag gillar den!".

Bättre skärpa på det första kortet och bättre (mer riktig) färg i det andra...



Panduros julserie "hold on". Titel från Provocraft Harmony och QK Grand Journal (det senare målat med holografiskt lack). Textstämplar ocn swirls från QK Sofisticate. Silverpunchinella, QK snowflakes, babyblå organza med vita prickar, minibrads från panduros "klara färger",


Självklart lite närbilder!




Hade eg velat spegelvända kortet men insåg inte det förän jag satt med layouten i handen ;-) Chalkat med vitt (dew drops). Metallhörn från Panduro. De två hjärt-blingstenarna närmast "Daniel" är från K & Co och de mindre från Tilda (panduro)


Punchinellan är i silver, men ser vit ut på kortet... De vita snowflakes'en är utstansade i pärlemopapper, men eftersom det är semi-transparent syns det dåligt på korten det också (har en bra kamera men ljuset är dåligt inne!).





Insåg nyss att den blå snowflaken hamnat med baksidan upp :-/ Men men... knappen är från en av pappas gamla skjortor :-D

Kommentarer
Postat av: Emily

Jättefin!! papprena är coola, jag har också ngr stycken hemma men inte hittat de rätta korten än!



Avancerade blommor/snöflingor, så duktig brukar inte jag vara ;o)

2009-02-23 @ 10:36:49
Postat av: Elisabeth

Jättefin. Roliga tomtar du har :D

Elisabeth

2009-02-23 @ 11:22:37
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0