Här för sällan

Jag vet... jag är dålig på att uppdatera ;-) Men bara för att jag inte har någon dator till "vardags". Lånar fortfarande mammas när vi är där vilket just nu inte händer så ofta. Väntar och väntar på dator och Internet men av olika anledningar så har det dragit ut på tiden.

Har ett nytt intresse dock. Göra egna kort! Jättekul! Jag är fortfarande nybörjare och har begränsat med material och framför allt begränsat med tid att ägna åt min nyvunna kärlek ;-) Men det jag hunnit med hitills har varit helkul! Skulle behöva en dag i stockholm för att botanisera i specialbutiker och bland papper och verktyg. Nu blir det vad jag kan hitta på stan hemma och där finns verkligen inte allt för mycket att hänga i julgran. Men det går! Kommer lägga in lite kort här om någon är intresserad.

Dottern tar sig fram! Sedan några dagar tillbaka så har hon sakta men säkert börjat dra sig fram på golvet. Hon hinner inte så långt innan man hinner ifatt dock. Hon tröttnar fortfarande ganska fort på att ligga på golvet men bara det att hon tar sig fram lite hoppas jag ska väcka lite intresse för att vara mer självständig och inte hela tiden vara beroende av att bäras runt. Hon drog sig upp i leksakslådan i vardagsrummet igår med resultatet att den rasade över hela henne! Oj så arg hon blev! Men ingen större skada skedd.

Sonen har varit sjuk hela veckan och därför hemma från dagis. Nästa vecka är det dagis igen som tur är för han klättrar snart på väggarna här hemma. Han saknar sina kompisar och saknar att kunna fara runt och leka som vanligt.

Kalas idag hemma hos svägerskan. Tårtkalas! Vi har laddat ända sedan förra lördagens tårtkalas  som var det 3e i raden på bara 2 veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0