Snart Internet igen!

Äntligen har datorn kommit! Vi har väntat och väntat och väntat. Den blev beställd redan i somras men av olika anledningar har det dragit ut på tiden med leverans. Vi la installationsorder på Internet i förra veckan men det skulle ta upp till 20 dagar tror jag... Men snart kan jag vara ute på nätet även hemma och då ska det bli lite mer ordning och reda.

Har investerat i nytt till pysselhörnan. Håltången jag köpte för några veckor sedan gav sig i en spärr så jag var tvungen att reklamera den. Byttes mot en fjäderstans istället med kombinerad stans och öljettverktyg. Så nu ska inhandlas öljetter i rätt storlek när jag hittar några dvs. Passade på att handla material till bröllopsboken samtidigt. Efter nästan 1,5 år ska nu korten in i album är det tänkt. En hel del fixande innan det är klart kan jag lova!

Sonen är frisk verkar det som så det blir nog dagis i morgon. Men jag ser inte fram emot det. Magsjukesäsongen har startat och jag skulle helst av allt hålla honom innanför våra väggar för att slippa eländet. Men så fungerar inte världen. Han saknar sina kompisar och då måste han få gå. Dessutom vill jag inte riskera att förlora platsen bara för att vi aldrig har honom där. Just nu sitter han dock hos mormor och tittar på "Mumin" :-)

Lilltjejen kryper runt på golvet och gnäller för att hon inte får båda benen med sig. Ena foten framför knät på andra benet så att säga. Men söt är hon ialla fall.

Några kort på makens farsdags-kort:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0