Välkommen!

Tänkte jag skulle ge mig på det här med att blogga. Tiden räcker sällan till men vi provar!



Regnar idag, igen! Sonen och maken har gömt sig i garaget där de bygger tv-bänk. Alltid projekt på gång! Men det är väl så det ska vara. Semestern ska gå åt till att göra allt det där som man inte hinner annars.... i det här fallet till att bygga, måla och träffa svärföräldrar.

Sitter kattvakt åt föräldrarnas minitigrar. 4 stycken är de och en av dem är nyopererad med 2 härliga dränage i kinden. Med tratt på huvudet och rakad (norsk skogkatt) så ser han lite lustig ut. Han har vissa problem med att ta sig upp och ner för trappen och de andra katterna är lite väl närgågna för hans smak just nu.

Ska försöka få tag på sportbutiken också. Planerar att köpa en Crosstrainer och de skulle få in nya modeller  i veckan som gått. Får ta barnen med i morgon och åka dit om de nu har kommit som utlovat. Hinner aldrig gå och träna så träning hemma verkar vara enda alternativet. Sedan får vi väl se hur mycket den kommer att användas. Får jag som jag vill så blir det minst 5 timmar i veckan... men det visar sig. Har en liten "mini-me" här hemma på 4 månader som avskyr att ligga i vagn så det blir inte många långpromenader tyvärr. Hade ju hoppats på att barn nr 2 skulle vara mer benägen att gilla vagnen än barn nr 1 var, men jag fick inte som jag ville...

Nu vaknar lilltjejen så jag får nog trippa dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0