Nu var det dags igen...

Tro det eller ej!
Men jag har faktiskt fått ytterligare ett gjort idag av bara farten. Det är iaf lite annorlunda, dvs andra blommor, jämfört med de tidigare ;-) Fick nyss ett samtal från Eva på Skapa Hobby (min privata langare *ler*) som är så go att hon ser till att jag får mina saker redan i helgen istället för mitten av nästa vecka! Du är go'! Tack! Nu kan jag kanske få en stund på söndagkväll att göra box! :-)



Papper och cardstock är kändisar i bloggen vid det här laget. Gillar det orangea i bakgrunden, tycker det påminner lite om ägg :-D Bandet är införkskaffat på Skapa, stämpeln från Penny Black likaså. I rosetten på bandet ett litet "made with love"-hjärta i silver. Blommorna fick jag som överaskning när jag beställde minirosor från Ljuva Änglar, TACK! :-) Chrystalbrads, bärnstensfärgad strass (även som pricken över "a"). Bokstäverna är utstansade med grodan och det är självklart Sophisticate mini. Tyckte det blev lite platt så de fick lite 3D-glaze för att blinga lite ;-)

Kom lite närmare....

     



Känner mig rätt nöjd med färgläggningen av igelkottarna trots att det blödit lite på ett par ställen. Köpte albumpapper på ICA Maxi som känns bra, men med ProMarkers så blöder det igenom och man får tänka på att hålla sig en bit från kanten (vilket jag ibland glömmer.... därför blev hjärtat på kuvertet lite suddigt och inte innanför strecken). Daniel säger "Men mamma, kan du inte rita innanför strecken!" när jag färglägger och missar ;-) GOKILLE! Har försökt mig på blendern som är suverän men kräver en del träning...

Tack!
Ja, tack för alla goa kommentarer! Jag är ibland dåligt på att skirva när jag kikar tillbaka, ska bättra mig! Men mest beror det på tidsbrist... Det finns så enormt mycket inspiration att hitta där ute i bloggdjungeln!

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Oj oj oj...så snyggt kort. Jag är helt såld på Penny Blacks filurer.

Tackar för tipset att hålla mig en bit ifrån kanten när man målar med ProMarks. Jag får nämligen också färg utanför men har inte förstått varför...hihi

Krya på er

Kram C

2009-03-27 @ 14:07:40
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Zozzo

Du gör verkligan assnygga kort!!!:-) Kraam

2009-03-27 @ 14:12:24
URL: http://zozzo87scrapbooking.blogspot.com
Postat av: Pyzzlan

Oj vilka fina kort du har gjort! Underbara färger och fina dekorationer.

2009-03-27 @ 14:16:59
URL: http://www.pyzzlan.blogspot.com
Postat av: Bark

Även detta kort är helt fantastiskt. Älskar de där små hängena!!

2009-03-27 @ 14:18:29
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: Alex

vilket gullig kort! små söta kottar! :-) o vilken lyx med en alldeles egen langare!!!

2009-03-27 @ 17:00:01
URL: http://alexkrypin.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Oh...Penny Black, älskar den lilla söta igelkotten. Det var min första stämpelförälskelse :-) nostalgi

Fina kort, själv har jag bara gjort ett par st till påsk. Brukar normalt inte skicka påskkort, men man kanske ska börja :-)

2009-03-27 @ 18:28:45
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Emily

superfint som vanligt! ;o) Blommorna är helcoola!

2009-03-27 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0