Helgpyssel

Började igår och slutförde idag. Har två födelsedagsfiranden nästa vecka... Och efter att ha spenderat förra lördagen på Skapa Hobby  var jag full av idéer och skaparlust igen. Har börjat träna lite smått på stämpling men det är knepigare än man kan tro ;-) Valde därför två kort utan motivstämpling med färgläggning och höll mig till basics och lite stämplar i ton i ton typ... Älskade månadspaketet som jag fick ta del av! (Tack!)... kommer nog bli en beställning på det framöver.


Till en blomtokig gammelfaster :-) I lilla kuvertet ligger frön till "slinger-krasse". Ljusgrön cardstock som bas (panduros bas-serie), Designark även det från Panduro, Fick tips av Eva och Emily om en tidning där mallar till kuvert och kortficka fanns med, så även stämpeln med "Lots of love". Hittade "Happy Birthday"-stämpel och kopparfärgat glitterstick på Skapa Hobby. Stämpelfärg (coffea bean) hade jag sedan tidigare. 3 mörkröda hjärt-brads.



Till farmor min som fyller 88 år på fredag! Ljusgrå cardstock från Bazzil som bas. Cardstock, designark, blommor och band fanns med i månadspaketet från Skapa Hobby. Kompletterade med pärlor och strass från gömmorna ;-) Stämpeln följde även här med från tidningen :-)

Har lagt en beställning på en CuttleBug också, så snart är jag stolt ägare till en egen "groda". Letar redan dies och alfabet på tradera! Wiiiee!

Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Oj va fiffigt med såpinne å allt.

Kom in till mej så får du kika på vad jag skapat ....fniss

Ha en pysslig och härlig vecka!

2009-02-02 @ 17:24:10
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0