Näst sista!

Feberfrossa
Ja, frossa, feber, huvudvärk och genomförkyld. Det sammanfattar väl ungefär hur vi har det här hemma. Sonen är bättre och ska förhoppningsvis till dagis imorgon för att leka av sig. Dottern har grönsnuva och jag har mår som jag förtjänar :-(
Det är inte rättvist.

Han kom iallfall iväg på våffelkalaset. Snälla morbror och moster var här och hämtade honom så han fick kalasa lite utan oss... Det behövde han! Så tråkig som jag har varit hela helgen.

Ännu ett påskkort
Men det här är iallafall lite annorlunda vikning på. Men! Man SKA mäta först och vika sen ;-) Jag fick efterjustera en del och när jag hade vikt klart kom jag på att det egentligen inte passade med stämpelmotivet... men men.... tycker det vart rätt ok ändå.


Riktigt påskgul cardstock den här gången. Hinken med blommor och den lilla fjärilen sitter på 3d-kuddar. Blommor från Panduro och Prima. Och en liten silverfärgad hjärtberlock i vänstra hörnet. Jag behöver nog norpa fler klämnitar från mamma för jag insåg att jag bara har en silverfärgad kvar!

Några närbilder att klicka upp:

 

Tack igen!
Ni som lämnar en kommentar... thanks! Och maken tackar för de kommentarer som kom på tv-bänken :-)

Kommentarer
Postat av: Zozzo

Ojj vilket häärligt påskkort...Me like:-) Kram

2009-03-30 @ 13:58:27
URL: http://zozzo87scrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0