I väntans tider

En groda på väg. En grön, rund och go liten sak som jag längtar efter :-) Har suttit och kikat lite på tradera efter alfabet och dies men hoppas fortfarande på lite smakråd vad gäller val av alfabet, de är ju långt ifrån gratis! Har förälskat mig i 2 emossingdies från Cuttlebug (ett som jag testade för några veckor sedan på Skapa Hobby, och ett med text som jag sett på nätet när jag rotat runt... minns dock inte namnet). Är även på jakt efter dies med cirklar, blommor och en som jag sett med små löv. Fattar bara inte var pengarna ska komma ifrån. kanske man kan be om en tidig 30-årspresent ;-)

Vet att det ligger 3D-lack och väntar på mig, ska bli kul att testa :-)



Tänkte vara med i en utlottning av lite "blog candy" också... I Skapa Hobbys blogg finns mer info!
Till råga på allt så matchar det bloggen min :-D Kan det vara så att det är favoritfärgerna just nu!? :-D

090205-candy


Kommentarer
Postat av: lillis70

Grattis till den gröna grodan! Hoppas att du blir nöjd. Det är jag :-)

2009-02-06 @ 21:43:41
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0