Påskhelgsfeber

Varför är jag inte förvånad?
Vi låg ju sjuka förra påsken så det är klart att vi ska ha samma tur även i år. :-( Allt var utmärkt bra i morse, alla mådde bra och vädret var underbart! Spenderade hela förmiddagen ute hela familjen. Kommer in, dottern somnar i famnen och när hon somnat kommer febern som ett brev på posten! Hon låg och huttrade och gnydde i famnen i 20 min innan hon vaknade. Åt ingen lunch och somnade nästan i tallriken. Tempade när vi hade ätit klart och hon hade då 39,4 graders feber :-( Så nu blir det ingen påskmiddag hos mormor och morfar som de ser ut. Det är bara vår tur. Så fort det är några dagar ledigt så ligger vi sjuka och kommer inte utanför dörren! Morr!

Tisdagsångest
Ska på intervju på tisdag för ett jobb som vore jättekul! Håll tummarna för mig! :-) Ska försöka passa på att springa in i närmaste butik som säljer EZMount också för min har jag lyckats förlägga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dig!!

2009-04-13 @ 06:54:01
URL: http://jiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0