Lillsessan fyller 1 idag!

Idag fyller du 1 år
Och för nästan precis ett år sedan såg du dagens ljus för första gången, min lilla sessa... 10.41 tog du ditt första andetag.  Jag har aldrig sett en stoltare mormor i hela mitt liv, hon var den som först höll dig näst efter barnmorskan och mig. Pappa fick inte vara där eftersom han mådde dåligt, men han kom innan vi skulle väga och mäta för första gången! Och konstigt nog så visste han att du var en "Nenne" trots att jag vägrade säga om det var en flicka eller pojke över telefon.

Sedan dess har våran tilvaro inte varit den samma. Vi älskar dig "Nenne"!

Många stora kramar från Mamma, Pappa och världens stoltaste storebror!


   


Syskonen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0