Äntligen lite pyssel

Efter ett par veckors uppehåll från allt vad pysslande heter så har jag äntligen fått sätta fingrarna i pyssellådorna idag... Det resulterade i ett födelsedagskort till en av makens bröder. Papper, band och knapp kommer från ett av månadspaketen från Skapa Hobby som jag ännu inte hunnit sätta tänderna i, men nu fick jag äntligen inviga dem! Har försökt att få med insida och baksida den här gången, blir gärna bara framsida när tiden är knapp. Det är väldigt dålig kontrast och lite taskig skärpa på fotona, men jag ids inte ta om dem igen!

Resultatet bidde i alla fall så här...


Trollstämpeln är av Rolf Lidberg (älskar hans troll!). Färglagd med PROmarkers. Alla papperskanter är chalkade med "Dark moss".

(Klicka oss större)
 


Vänster insida. Färgen blev bedrövlig på fotot! Det är grönt gö!


Närbild på almenackstämpeln (Pysselmyran). Har lagt Glossy accent (3D-lack) på datumet.


Höger insida. Pappret är crémefärgat men ser vitt ut på fotot.


Och så baksidan... Väntar på att maken ska rita en logo åt mig, sen ska det beställas en stämpel som är min, bara min!

Kommentarer
Postat av: Tina Tygbiten

Vilket underbart kort! Så arbetat och så fina färger. Vart kommer texten grattis p ... ifrån? Snygg baksida!

Ja det blira bara positivt men kortet är ju såååå fint. Vilken tur att du fick tid att göra det! Självklart ska du ha lite tid att göra de andra också.

Kram Tina

2009-04-23 @ 23:25:24
URL: http://tygbitensscrapp.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Vad skönt att ni är bättre nu! Och att du fick tid till lite scrapping - mycket viktigt! ler



Jättefint kort och jag kan förstå att du älskar hans motiv, trollen är ju bara för söta!



Snyggt med dekoration på alla sidorna, blir ju lätt att det bara är framsidan.



Ha en supertrevlig helg!

Kram / Angelica

2009-04-24 @ 10:33:43
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: [email protected]

Jöttefina!! skönt att veta att ni mår bäåttre!

2009-04-25 @ 08:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0